PlayStation 5 już uwzględniane w Unreal Engine 4? Tajemniczy Erebus

Gry
6857V
PlayStation 5 już uwzględniane w Unreal Engine 4? Tajemniczy Erebus
Bartosz Dawidowski | 30.08.2018, 09:26

Gracze dokonali bardzo intrygującego odkrycia w kodzie najnowszej wersji Unreal Engine 4. Wygląda na to, że technologia Epic została już przystosowana do wymagań szykowanej konsoli i prawdopodobnie chodzi o PlayStation 5.

Analizując plik "OnlineSubsystemNames.h", będący częścią Unreal Engine 4, można znaleźć listę obsługiwanych przez Unreal Engine 4 platform. Na jej końcu znajdujemy nową pozycję, zatytułowaną "Erebus". Wygląda na to, że platforma Erebus ma zapewniać cross-playową funkcjonalność z obecnymi na rynku konsolami.

Dalsza część tekstu pod wideo

W pliku PartyBeaconState.cpp znaleźć też można przy frazie Erebus wpis "bPS4SeenOtherConsole", podpowiadający, że chodzi tu o konsolę. Pytanie tylko, o jaki sprzęt tu chodzi? Pojawiają się spekulacje, że to dev-kit PlayStation 5. Nazwa Erebus odpowiadałaby mitologicznej terminologii, którą Sony czasem przyjmuje w fazie projektowania swoich konsol. Erebus to wg Hezjoda jedna z pierwszych pięciu boskich istot, które pojawiły się we wszechświecie. Erebus uosabiał wg starożytnych Greków głęboki mrok i cień. Japońska firma wybierała wcześniej innych greckich bogów, jako nazwy robocze dla swojego sprzętu (np. PSVR było w fazie projektowania "Morfeuszem").

Niedawno pojawiły się pogłoski, że niektóre studia otrzymały już dev-kity PlayStation 5. Kolejni analitycy rynkowi twierdzą, że nową konsolę Sony powinniśmy zobaczyć na rynku już w ostatnich miesiącach 2019 roku.

Źródło: https://gearnuke.com/new-erebus-platform-found-in-unreal-engine-4-could-be-the-playstation-5-rumor/

Komentarze (144)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper