Ansel RTX pozwoli robić jeszcze lepsze zrzuty z gier na PC

Gry
481V
Ansel RTX pozwoli robić jeszcze lepsze zrzuty z gier na PC
Paweł Musiolik | 23.08.2018, 18:02

NVIDIA Ansel to technologia (i narzędzie) pozwalające robić wyjątkowo ładne zrzuty z PC-towych gier, które zaimplementowały obsługę tych bibliotek. Do tej pory Ansel dostępny był na kartach z serii GTX 10XX. Wraz z premierą serii RTX 20XX pojawi się Ansel RTX.

Ansel RTX jest nowszą wersją narzędzia do wykonywania zrzutów z gier, które wspierają biblioteki NVIDII. Jak możecie się domyślać, skorzysta ona z wprowadzonego wraz z serii RTX 20XX Ray Tracingu do wykonywania zrzutów.

Dalsza część tekstu pod wideo

Nvidia RTX 2070 i 2080. Poznaliśmy cenę i moc nowych kart graficznych

Ansel RTX zadba dzięki zaawansowanym algorytmom, by zrobiony zrzut wyglądał jeszcze lepiej niż gra w ruchu. Nowa wersja jest w stanie samplować 32 razy więcej próbek cienia, 40x więcej próbek odbić, 12x więcej próbek AO oraz 10x więcej rozproszeń światła na piksel.

NVIDIA pochwaliła się też, że dzięki zaawansowanym algorytmom SI, jest w stanie z obrazka w rozdzielczości 1080p zrobić efekt końcowy o rozdzielczości do 8x większej, co ma mieć przełożenie na lepszej jakości detale.

W grach, które zaimplementują SDK Ansel RTX, będziemy mogli wykonywać zrzuty w 360 stopniach oraz w wirtualnej rzeczywistości. Na razie pochwalono się, że jest ponad 50 gier z pełną obsługą SDK Ansela. NVIDIA rozszerza też dostępne opcje na gry bez pełnej implementacji SDK, tych jest już ponad 150.

Źródło: https://www.pcgamer.com/nvidia-is-bringing-ray-tracing-to-geforce-experience-with-improved-ansel-support/

Komentarze (24)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper