Monster Hunter World. Porównanie wersji PC z PS4 Pro i Xbox One X

Capcom kazał swoim pecetowym fanom czekać na sensownego Monster Huntera dosłownie od początku istnienia serii, a gdy już zapowiedziano premierę najnowszej odsłony na PC, musieliśmy dołożyć sobie kolejne 7 miesięcy cierpliwego oczekiwania.
Z okazji ostatniej premiery Monster Hunter World na komputerach osobistych, Digital Foundry postanowiło przyjrzeć się portowi bestsellerowego hitu i sprawdzić, czy Japończycy podołali zadaniu optymalizacji jak należy.
15 najlepszych gier typu roguelike




Redaktorzy wzięli zatem na warsztat kilka różnych konfiguracji pecetowych i przetestowali je pod kątem najwyższych, najniższych i konsolowych ustawień graficznych. Przy tym wszystkim postawili sobie ciekawy cel - osiągnąć na sprzęcie o mocy Xbox One X 60 klatek na sekundę w 1080p.
Konfiguracja jaką do tego wykorzystali zawierała GTX'a 1060/RX580 oraz i5 8400, no i trzeba przyznać, że po długich bojach, prawie ten wymarzony rezultat udało się osiągnąć. Efekty znajdziecie w wideo poniżej.
Monster Hunter World PC vs. PS4 Pro i Xbox One X