Fallout Shelter pokazuje potęgę „darmowych gier”. Bethesda zarobiła majątek
Bethesda nie może narzekać na brak zainteresowania Fallout Shelter. Tytuł debiutował na rynku w 2015 roku i od tego czasu zarobił olbrzymią kwotę. Sytuacja potwierdza chęć wydawania gotówki przez graczy w bezpłatnych produkcjach.
Większość moich znajomych na pytanie „ile wydałeś na gry free-2-play?”, odpowiada szybko „nic”. Ktoś jednak musi płacić za te wszystkie skórki, czy też inne elementy w bezpłatnych grach i najlepszym przykładem tych słów jest Fallout Shelter.
Beta Fallout 76 zaoferuje pełną wersję gry. Twórcy przeniosą nasze doświadczenie
Gra Bethesdy debiutowała podczas E3 2015 i trzyletnia produkcja na samych urządzeniach mobilnych przekroczyła 90 mln dolarów przychodów! Nie jest to rezultat wygenerowany przez wszystkie wersje tytułu – w końcu pozycja jest również dostępna na PlayStation 4, Xboksach One, Nintendo Switch i PC – więc mogę śmiało przypuszczać, że wydawca zgarnął już dobre 100 mln dolarów na „bezpłatnym tytule”.
Fallout Shelter to kolejny po Fortnite przykład dobrego rozwoju gry, która choć nie wymaga od zainteresowanych inwestowania pieniędzy, to jak widać mądry „paywalle” sprawiają, że klienci chętnie wykładają zaskórniaki na tytuł Bethesdy.
Firma przygotowuje już kolejny tytuł dostępny na urządzeniach mobilnych – The Elder Scrolls: Blades od 1 września będzie dostępny na sprzętach z iOS na pokładzie. Tytuł również pobierzemy za darmo.