Shenmue 1 & 2 z błyskawicznymi loadingami. Nowe informacje o remasterach

Gry
953V
Shenmue 1 & 2 z błyskawicznymi loadingami. Nowe informacje o remasterach
Bartosz Dawidowski | 12.07.2018, 09:06

W zeszłym tygodniu poznaliśmy kila technicznych szczegółów na temat Shenmue 1 & 2. Pora na garść świeżych informacji na temat tych remasterów.

Sega ujawniła szereg świeżych informacji na temat remasterów Shenmue 1 & 2.

Dalsza część tekstu pod wideo

Shenmue 1 & 2 zadziała tylko w 30 fps

  • Shenmue 2 bazuje na edycji gry z Xboksa, ale gracze mają możliwość wyłączenia efektu bloom, co upodabnia grę do pierwotnej wersji z Dreamcasta.
  • Z obu części Shenmue usunięto reklamy Coca-Cola (w zasadzie to "Jet Coli" w wersji europejskiej) i zegarków Timex.
  • Proporcje ekranu nie muszą wynosić 16:9. W opcjach można przełączyć się na klasyczny tryb obrazu 4:3 (czyli taki jak w większości kineskopowych TV i monitorów). Do wyboru mamy też tryb rozdzielczości 1080p lub 480p.
  • Pierwotne wersje gry z Dreamcasta miały pewien problem z długością loadingów. Ładowanie kolejnych lokacji zostało prawie całkowicie wyeliminowane w remasterach. Już na podstawowym modelu PS4/XOne loadingi mają trwać średnio 1 sekundę.
  • W Sieci pojawiły się pogłoski, że Sega chce wprowadzić mikrotransakcje do Shenmue 1 & 2. To na szczęście nieprawda.

W kompilacji nie pojawią się żadne funkcje sieciowe, takie jak listy rankingowe. W kolekcji nie znajdziemy też Shenmue Passport (w pierwotnym wydaniu był to bonusowy dysk, pozwalający m.in. na sprawdzenie informacji o bohaterach opowieści).

Źródło: własne

Komentarze (40)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper