Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 09.07.2018 13:13
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Porównanie grafiki. Wersja na Switch ze sporymi cięciami
1847V

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Porównanie grafiki. Wersja na Switch ze sporymi cięciami

Crash wrócił. Znowu. Tym razem na wszystkich konsolach stacjonarnych i PC. Tematem postanowiła zająć się redakcja Digital Foundry.

Spece od grafiki z Digital Foundry tym razem wzięli pod lupę jakość grafiki w konwersjach Crash Bandicoot N. Sane Trilogy. Redakcja zaczęła od testów gry w wersji na Switch.

Forza Theft Horizon 4

Niestety jak to zwykle bywa w przypadku Switch deweloperzy musieli na platformie Nintendo pójść na pewne kompromisy. Okazuje się, że rozdzielczość obcięto tu do 720p (tryb zadokowany) i 480p (tryb przenośny). Autorzy uprościli też antyaliasing. Xbox One nie ma natomiast problemów z ciągnięciem 1080p. Na Xbox One X można cieszyć się z natywnej rozdzielczości 4K.

Jeśli chodzi o szczegółowość grafiki, to trudno odróżnić Crash Bandicoot N. Sane Trilogy z XOne/PC od wersji na PS4. Największe różnice widać na Switch, bo fizyczne futerko jamraja zastąpiły tu płaskie tekstury a roślinność jest mniej bogata. Gorsze jest też m.in. cieniowanie i jakość tekstur otoczenia. Co może dziwić - w niektórych etapach uproszczono na Switch geometrię obiektów (co widać w 6 minucie poniższego nagrania) i usunięto efekt odbijania postaci w błyszczących powierzchniach.

Framerate? Xbox One X jak i Xbox One S nie mają żadnych problemów z animacją na poziomie 30 fps. Na Switch sprawy się komplikują. Gra ma drobne problemy z frameratem w pewnych momentach zabawy (temat poruszany jest w 17 minucie nagrania). Posiadacze PC mogą cieszyć się natomiast animacją na poziomie 60 fps.


Tagi: Activision crash Crash Bandicoot N-Sane Trilogy switch