Divinity: Original Sin 2 na konsolach z cięciami względem wersji PC

Gry
1750V
Divinity: Original Sin 2 na konsolach z cięciami względem wersji PC
Bartosz Dawidowski | 25.06.2018, 12:27

Na targach E3 2018 poznaliśmy datę premiery konsolowej edycji Divinity: Original Sin 2. Larian Studios ma dla nas kolejne informacje - tym razem niekoniecznie wywołujące entuzjazm.

Okazuje się, że Larian Studios musiało zastosować pewne cięcia w konsolowej wersji Divinity: Original Sin 2. Gra na PS4 i XOne pozbawiona jest trybu Game Master.

Dalsza część tekstu pod wideo

PSX Extreme w sprzedaży od środy

Larian Studios przekazało te wieści na swoim Kickstarterze. Jakie są przyczyny takiego cięcia? Deweloperzy twierdzą, że chodzi tu o zbyt dużą liczbę menusów i poleceń, którymi musi dysponować Mistrz Gry. Przy sterowaniu przy pomocy konsolowych kontrolerów błyskawiczne ogarnianie tego wszystkiego byłoby uciążliwe lub nawet niemożliwe w praktyce.

Autorzy przeprosili za taką sytuację, podkreślając, że w konsolowej wersji Divinity: Original Sin 2 znajdą się wszystkie tryby multiplayerowe dostępne na PC. Dostępny będzie oczywiście również tryb kanapowego splitscreena dla 2 gracz oraz zupełnie nowy tryb arenowy hot-seat.

Divinity: Original Sin 2 trafi w konsolowej wersji na rynek 31 sierpnia 2018 r. Posiadacze wersji PC otrzymają wielką aktualizację, zapewniającą wiele świeżych elementów, m.in. tryb Story, w którym walka staje się prostsza i schodzi na dalszy plan.

 

Źródło: własne

Komentarze (23)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper