State of Decay 2 z dobrym wynikiem. Microsoft obiecuje usunięcie błędów

Undead Labs nie może narzekać na brak zainteresowania State of Decay 2. Serwery produkcji są pełne sympatyków gatunku i kilka słów na temat produkcji powiedział Aaron Greenberg. Twórcy zajmują się wyeliminowaniem wszystkich niedoróbek.
State of Decay 2 to bardzo typowa kontynuacja, w której deweloperzy specjalnie nie ryzykują, ale oferują intrygujący świat przepełniony biegającymi truposzami. Tytuł trafił wyłącznie na Xboksa One oraz komputery osobiste.
State of Decay 2 – recenzja gry. Więcej zombie, więcej śmierci, więcej problemów




Aaron Greenberg zdecydował się wspomnieć o rezultatach wygenerowanych przez State of Decay 2. Szef działu marketingu gier Xboksa potwierdził ponad 1 mln zarejestrowanych graczy – ten rezultat udało się osiągnąć od 18 maja (premiera Ultimate Edition), ale przedstawiciel Microsoftu nie wspomniał, czy ten rezultat zawiera również graczy, którzy zapoznali się z tytułem dzięki Xbox Game Pass.
W tym czasie zainteresowani tworzyli historie przez ponad 6 mln godzin, a ich rozgrywka była prezentowana na Mixerze, Twitch.tv oraz YouTube Gaming przez blisko 3,5 mln godzin. State of Decay 2 w tym czasie było prezentowane przez 41 000 unikalnych audycji.
Sporą ciekawostką na pewno jest fakt, że w tym czasie zabiliśmy ponad 675 mln zombie, zjedliśmy ponad 6 mln przekąsek, skorzystaliśmy z ponad 6 mln fajerwerków, przeczytaliśmy ponad 2 mln podręczników, a średni czas „przeżycia” wynosi aktualnie 3 dni… Choć są oczywiście śmiałkowie, którzy biegają po serwerach już przez ponad miesiąc.
Przedstawiciel Microsoftu dodał również, że Undead Labs zajmuje się teraz wyeliminowaniem wszystkich błędów – jest to priorytet dla zespołu.