Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 17.05.2018 18:04
Detroit: Become Human długość historii i waga gry. Produkcja reklamowana krótkometrażowym filmem
2150V

Detroit: Become Human. Długość historii i waga gry. Produkcja reklamowana krótkometrażowym filmem

Japoński oddział PlayStation zdecydował się na krótkometrażową produkcję, która ma zachęcić mieszkańców Kraju Kwitnącej Wiśni do Detroit: Become Human. Materiał pozwala spojrzeć na świat przepełniony androidami, a jednocześnie pojawiły się już dwie ciekawe informacje dotyczące samej rozgrywki. 

25 maja odbędzie się premiera kolejnej gry Quantic Dream. Francuskie studio zaprezentuje graczom wizję świata przepełnionego maszynami, które pomagają ludziom w codziennych obowiązkach. Część androidów wymknie się spod kontroli i rozpocznie się prawdziwa rewolucja.

Detroit Become Human z recenzjami tuż przed premierą

Japoński oddział PlayStation zdecydował się na ciekawą reklamę. Firma przygotowała krótkometrażowy film prezentujący relację androida z człowiekiem – jak wiadomo takie „uwolnienie” jest głównym tematem produkcji. Niektórym może w tym wypadku brakować porządnych napisów, jednak zwróćcie uwagę na samą jakość materiału – chętnie zobaczyłbym taką reklamę w polskim wykonaniu.

Na ostateczne opinie na temat Detroit: Become Human musimy zaczekać do końca przyszłego tygodnia. Quantic Dream obawia się o spoilery, więc deweloperzy nie zezwolą na opublikowanie tekstów na kilka dni przed debiutem.

Jednocześnie mogę wspomnieć, że Detroit: Become Human waży 41,4GB – pierwsi dziennikarze otrzymali już produkcje, więc zainteresowani mają tydzień na poznanie przygody. Zdaniem pierwszych przecieków, historię poznamy w około 8-10 godzin, ale czas może zostać znacznie wydłużony, jeśli będziemy chcieli poznać dodatkowe smaczki i zdecydujemy się na „lizanie ścian”. Zaznaczam jednocześnie, że są to aktualnie przecieki, które nie zostały jeszcze potwierdzone przez większe redakcje.

Źródło: Twitter.com

Tagi: Detroit: Become Human quantum break reklama Sony