God of War. Patch 1.12 ulepsza framerate i zwiększa rozmiar tekstu

Gry
3934V
God of War. Patch 1.12 ulepsza framerate i zwiększa rozmiar tekstu
Bartosz Dawidowski | 23.04.2018, 08:32

Santa Monica Studio nie próżnuje po premierze God of War. Ekipa wypuściła już od tego momentu dwa patche.

God of War doczekało się już dwóch poprawek. Santa Monica Studio zajęło się problemami, na jakie narzekali gracze w trakcie weekendu. W patchu 1.12 deweloperzy poprawili błąd związany z proporcjami ekranu i ulepszyli trochę framerate na PS4 Pro.

Dalsza część tekstu pod wideo

Poradnik do God of War

Przede wszystkim w patchu 1.12 wprowadzono opcję zwiększenia czcionki gry. Wielu graczy skarżyło się na nieczytelny tekst w God of War w trakcie grania na telewizorach 1080p i 4K. Patch 1.12 rozwiązuje na szczęście ten problem (w dużej mierze - niektórzy nadal narzekają na za małe fonty).

Najważniejsze wydają się poprawki dotyczące płynności animacji w God of War. W momencie premiery framerate spadał na PS4 Pro poniżej 50 fps. Obecnie framerate utrzymuje się w takich sytuacjach na poziomie 55 fps w trybie wydajności. Jeśli chodzi o tryb 4K, to gra zachowuje się tak jak dawniej, generując stabilne 30 fps.

Oprócz tych elementów patch 1.12 naprawia też kilka mniejszych bugów. Studio nie sprecyzowało, o jakie błędy dokładnie chodzi.

Jak oceniacie God of War po pierwszych dniach spędzonych z Kratosem?

Źródło: własne

Komentarze (173)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper