InFamous 2 - dylematy Cole'a na wideo

Ostatni event Sony w Londynie przedstawił nam dwie nowe pomocnice Cole'a w - Nix oraz Kuo. Mają one ścisły związek z nowym systemem Karmy w grze i naszymi wyborami moralnymi. Zobaczcie ich przykład na pokazowych filmach wideo, z krótkim wprowadzeniem.
Ostatni event Sony w Londynie przedstawił nam dwie nowe pomocnice Cole'a w - Nix oraz Kuo. Mają one ścisły związek z nowym systemem Karmy w grze i naszymi wyborami moralnymi. Zobaczcie ich przykład na pokazowych filmach wideo, z krótkim wprowadzeniem.




Na potrzeby sequela Sucker Punch zapragnęło zatrzymać znany i sprawny system Karmy, ale jednocześnie zmodyfikować go i rozwinąć, oferując graczom wybory i odpowiedzialność związaną z posiadanymi mocami. Jednak teraz nie tyle związać to z konkretnymi decyzjami czy zadaniami, a postaciami i zawieranymi soujszami, co ma dać bardziej długofalowe i narracyjne skutki. Deweloper odebrał mianowicie sygnały od fanów oryginału, że wybory były zbyt "mechaniczne", a miały za mały wpływ na narrację i świat. W sequelu to właśnie ma ulec poprawie.
Co mamy poniżej? Pojmana Kuo znajduje się w silnie strzeżonej posiadłości, razem z nią siedzi też wielu policjantów - inni są obwożeni po mieście przez lokalną Milicję (nowa władza w New Marais) w ramach parady. Za namową Zeke'a, Cole chce uwolnić więźniów pokazu i z nimi uderzyć na fortecę - nie tylko uwalniając Kuo, ale też innych gliniarzy, dzięki czemu będzie ich więcej na ulicach, co też może się przydać. Przysługa dla gliniarzy, Kuo jest wolna - wszyscy są szczęśliwi...
A jaki plan ma Nix? Jako bardziej narwana i chaotyczna, chce uderzyć na fortecę z wybuchowym samochodem-pułapką - to znakomita dywersja i cios w Milicję, nawet jeśli zginie kilku policjantów. Po zadymie trzeba wbić się do środka i uwolnić Kuo - Nix dysponuje własnymi mocami, które dają czadu zwłaszcza w kombinacji z możliwościami Cole'a...
W obu przypadkach uwalniamy Kuo, ale nasze wybory i decyzje nie zawsze będą miały taki sam w obu przypadkach i od razu oczywisty wynik. Niektóre skutki poznamy z opóźnieniem i nie tak dosłownie. Podejmowane wybory będą miały wpływ na świat, reakcje społeczności dookoła nas i oczywiście na zakończenie gry. Jak Wam się podobają zmiany - i sama rozgrywka powyżej?