Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 10.04.2018 17:12
God of War z Immersion Mode i szczegółami poziomów trudności
2164V

God of War z Immersion Mode i szczegółami poziomów trudności

Santa Monica Studio właśnie zaprezentowało kolejne konkrety dotyczące nadchodzącego God of War. Już w tym tygodniu poznacie naszą opinię o produkcji, a teraz przeczytacie o przygotowanych przez deweloperów trybach.

W najbliższy czwartek dziennikarze z całego świata przedstawią swoje wrażenia o God of War. Najnowsza przygoda Kratosa może okazać się największą premierą Sony w 2018 roku.

Recenzja God of War

Dzisiaj deweloperzy postanowili przedstawić Immersion Mode, czyli specjalny tryb, w którym zostaną wyłączone wszystkie niezbędne elementy HUD-a. Studio zredukowało liczbę informacji wyświetlanych na ekranie i dzięki temu gracze otrzymają możliwość głębszego zatopienia się w tytuł.

Ponadto, w produkcji pojawi się dodatkowy tryb, dzięki któremu zainteresowani dostosują HUD i wyłączą lub włączą niektóre z detali pojawiających się obok Kratosa. Dzięki tej opcji wyłączymy przykładowo kompas, czy też zdrowie rywali.

Santa Monica Studio chce mieć pewność, że każdy gracz będzie czerpał garściami z God of War i właśnie z tego powodu przygotowano cztery poziomy trudności:

  • Give Me A Story – zainteresowani doświadczą historii bez wielu trudnych wyzwań związanych z rozgrywką.
  • Give Me A Balanced Experience – to zrównoważone doświadczenie, które pozwoli skupić się na opowieści i jednocześnie zaoferuje skromne wyzwanie.
  • Give Me A Challenge – to trudniejsza i mniej wybaczająca błędy propozycja. Poziom trudności został przygotowany dla graczy, którzy spędzają sporo czasu w grach akcji i jednocześnie są weteranami serii God of War.
  • Give Me God of War – zmagania zarezerwowane dla fanów trudnych gier, ponieważ w tym wypadku nie tylko Kratos został osłabiony, ale również przeciwnicy są mocniejsi, a dodatkowo rywale posiadają nowe, groźniejsze ruchy.

Źródło: Informacja prasowa

Tagi: god of war playstation 4 Santa Monica Studio Sony