World of Tanks: War Stories z nowymi historiami. Tylko na konsolach

Gry
767V
World of Tanks: War Stories z nowymi historiami. Tylko na konsolach
Wojciech Gruszczyk | 03.04.2018, 14:34

Wargaming wciąż rozwija tryb War Stories z World of Tanks. Twórcy przygotowali trzy kolejne historie, które właśnie debiutują na konsolach. Jest to ekskluzywna zawartość dostępna wyłącznie na PlayStation 4, Xboksach One i Xboksach 360.

War Stories zadebiutowało pierwotnie w sierpniu ubiegłego roku. Jest to ekskluzywny, fabularny tryb, w którym gracze mogą brać udział w trzech typach fabularnych zadań – przedstawiających historię, prezentujących rzeczywiste wydarzenia z pewnymi odmiennymi elementami oraz fikcyjne.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wargaming 1.0. Wielkie zmiany, nowy silnik, ulepszony dźwięk i znacznie więcej

Wszystkie przygody z War Stories są dostępne za darmo i od dzisiaj gracze mogą zapoznać się z trzema dodatkowymi wydarzeniami. Twórcy przygotowali trylogię „Spoils of War” i podczas akcji poznamy alternatywną historię, w której II wojna światowa nigdy nie została zakończona. Akcja rozpoczyna się w 1948 roku, gdy wszyscy są tak naprawdę zmęczeni wojną i ciągłymi walkami, a gracze zawalczą na trzech różnych frontach i pokierują amerykańskimi, niemieckimi oraz radzieckimi czołgami. Autorzy tym razem pozwolą graczom wykonywać zadania według podpowiedzi własnego sumienia.

W trakcie Spoils of War zagramy w:

W Sieben Ritter mieszkańcy małego miasteczka na granicy polsko-niemieckiej mają nadzieję na przetrwanie w krzyżowym ogniu na tyle długo, by poddać się aliantom, ale nadchodzące siły sowieckie mogą sprawić, że stanie się ona płonna. Czy kapitan Karl Staupe i jego Sieben Ritter odmówią stawienia się w Berlinie na ostatniej linii obrony i zamiast tego zostaną, by walczyć o ocalenie skazanego na zagładę miasteczka? Ten rozdział został zainspirowany legendarnym, japońskim filmem Siedmiu samurajów z 1952, w którym grupa roninów – samurajów bez pana czy dowódcy – stara się wypędzić gang bandytów z rolniczego miasta.

Bohaterem drugiego rozdziału, The Connoisseur, jest sierżant Frank Martinez, który otrzymuje od aliantów zadanie zniszczenia skrytki pełnej skradzionych dzieł sztuki i bezcennych skarbów. Jednak grupa niemieckich żołnierzy także przyglądała się losom cennego ładunku i przywłaszczyła go sobie. Sierżant Martinez rusza w pościg, ale czy uda mu się odzyskać niektóre z najbardziej pożądanych skarbów na świecie, zanim znikną one z kart dziejów? „Kunstschutz” było niemiecką praktyką, polegającą na przechowywaniu dzieł sztuki w bezpiecznym miejscu w czasach konfliktu. Alianci postrzegali to jako rabowanie, dlatego stanowiło to ogromny punkt zapalny w czasie wojny i po jej zakończeniu.

Trzeci i finałowy, pełen emocji rozdział trylogii Spoils of War rozgrywa się w mieście na niemieckiej linii frontu, w którym radziecki dowódca artylerii sprzedawał na czarnym rynku jedzenie, by uchronić swoich podkomendnych od śmierci z głodu. Radzieckie dowództwo odkryło ten proceder i wysłało pancerną jednostkę NKWD, by zaprowadziła porządek i wymierzyła sprawiedliwość. Kapitan Anatoly Petrov, pod ryzykiem uwięzienia i otrzymania kary za sprzeciw wobec przełożonych, decyduje się na bunt przeciwko radzieckim dowódcom i staje do walki z nadciągającymi oddziałami. Tytuł Potemkin zaczerpnięto od niemego filmu Pancernik Potemkin z 1925 roku, który opowiadał historię zbuntowanej załogi rosyjskiego statku wojennego.

Wszystkie misje zostały zaprezentowane na poniższym materiale. Deweloperzy „piszą na nowo historię” i zapraszają do zabawy, która powinna zainteresować konsolowych czołgistów. 

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze (10)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper