Kingdom Come z save'owaniem przy wyjściu i łatwiejszym wyłamywaniem zamków. Drugi patch dla XOne

Gry
3391V
Kingdom Come z save'owaniem przy wyjściu i łatwiejszym wyłamywaniem zamków. Drugi patch dla XOne
Bartosz Dawidowski | 23.02.2018, 10:59

Wiecie jaki był pierwszy pecetowy mod do Kingdom Come: Deliverance? To opcja nielimitowanych save'ów. Warhorse Studios dostrzegło problem i poprawi go w następnym patchu.

Co prawda deweloperzy nie odstąpią od pomysłu, że save na życzenie można wykonać tylko po spożyciu wysokoprocentowego Zbawiennego Sznapsa (od którego można się zresztą uzależnić). Studio pozwoli jednak na swobodny zapis stanu przy wychodzeniu z gry. Będzie to tymczasowy save, który zostanie wykonany za każdym razem gdy wybierzemy opcję "Wyjdź" w menu Kingdom Come: Deliverance. Po załadowaniu takiego save'a plik zostanie automatycznie usunięty, tak by gracze nie wpływali na rozgrywkę przez ciągły cykl load-save.

Dalsza część tekstu pod wideo

Recenzja Kingdom Come: Deliverance

Taka funkcja może trafić w nasze ręce już w najbliższym patchu do Kingdom Come: Deliverance. Oprócz tego czeskie studio zapowiada, że usprawni sterowanie na kontrolerach w minigierce wyłamywania zamków, która jest obecnie bardzo trudna przy korzystaniu z pada XOne/PS4. Warhorse chce zmodyfikować również niektóre alchemiczne receptury a także poprawić wiele bugów związanych z questami.

W nocy drugi patch, wprowadzający optymalizację framerate'u, otrzymali posiadacze Xbox One. Właściciele PS4 cieszyli się z tych usprawnień już od około tygodnia. Patch podnosi wersję gry do 1.2 i wprowadza zmiany, o których pisaliśmy tutaj.

Źródło: własne

Komentarze (85)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper