Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 22.02.2018 09:13
Kingdom Come. Ustawienie Ultra stworzone z myślą o przyszłych konfiguracjach PC. Porównanie grafiki z PS4 Pro
3536V

Kingdom Come. Ustawienie Ultra stworzone z myślą o przyszłych konfiguracjach PC. Porównanie grafiki z PS4 Pro

DigitalFoundry zabrało się w końcu poważnie za analizę grafiki w Kingdom Come: Deliverance. Pracownicy redakcji zestawili grafikę z PC i PS4 Pro.

Przede wszystkim trzeba powiedzieć, że Kingdom Come: Deliverance działa na PS4 Pro na Średnim poziomie detali, jeśli przyjmiemy standardy z ustawień pecetowych. Oczywiście posiadając bardzo mocny komputer można uzyskać wyraźnie lepszą jakość obrazu. Nawet w rozdzielczości 1080p utrzymanie na high-endowej konfiguracji sprzętowej animacji 60 fps przy poziomie detali Ultra stanowi jednak duży problemem. Główny programista z Warhorse Studios twierdzi, że ustawienie Ultra zostało opracowane z myślą o przyszłych konfiguracjach sprzętowych. Obecnie nawet najmocniejszy hardware ma kłopot z płynną animacją w tej jakości.

Kingdom Come przegrywa z FIFA 18 w UK

Jak wygląda dokładnie kwestia framerate'u na PC w Kingdom Come: Deliverance? Pod tym względem nie jest wesoło. Na pececie większość użytkowników będzie musiała zadowolić się maksymalnym poziomem detali High, wtedy realistyczne jest utrzymanie 30 fps w każdej sytuacji (również w nocy, przy płonących pochodniach) na kartach GTX 1060 lub RX 580 (w rozdzielczości 1080p). Osoby ze słabszymi pecetami muszą zadowolić się ustawieniami Medium, czyli poziomem jakości znanym z PS4 Pro.

 

Tagi: analiza digitalfoundry grafika kingdom come porównanie