SCUM dba o najdrobniejsze szczegóły

Gry
1600V
SCUM dba o najdrobniejsze szczegóły
Wojciech Gruszczyk | 09.02.2018, 19:55

Autorzy serii Serious Sam postanowili zaprezentować nowy materiał z prac nad SCUM. Croteam pokazuje dbałość o detale i jednocześnie studio słucha opinii społeczności. Z tej mąki może wyrosnąć kawał porządnego chleba.

Już w ubiegłym miesiącu miałem okazję zaprezentować naszej społeczności materiał ze SCUM, na którym twórcy pokazywali podejście do realizmu. Croteam zamierza rozbudować wiele elementów gry i dzisiaj możemy spojrzeć na materiał dotyczący ciężaru ciała oraz wspinaczki.

Dalsza część tekstu pod wideo

SCUM stawia na realizm. Twórcy Serious Sam przesadzają?

W SCUM gracze trafią na wyspę Bagne de Cayenne, gdzie rozpocznie się walka o przetrwanie. Wszyscy uczestnicy zabawy będą częścią telewizyjnego programu stacji TEC 1, która zdecydowała się  wrzucić na teren samych skazańców i przyglądać się ich wyczynom.

Autorzy chcą mieć pewność, że zadbają o najdrobniejsze detale. Właśnie z tego powodu ciężar ciała wpłynie nie tylko na bieg bohatera, ale również jego wspinaczkę, czy też przeskakiwanie pomiędzy przeszkodami. Zawodnicy w SCUM muszą w tej sytuacji zwracać uwagę na kondycję bohatera, jednak nie możemy zapomnieć o plecaku, którego ciężar również wpłynie na naszą eksplorację lokacji.

Croteam zdecydowało się otwierać wszystkie drzwi „do przodu”, by mieć pewność, że poszukiwany uniknie problemów z blokadą, a ponadto na końcu filmu zobaczycie sporą ciekawostkę – jeden z fanów zaproponował stworzenie systemu zmieniającego optykę świata widzianego z budynku podczas ukrywania się za osłoną.

Źródło: YouTube.com

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper