Unity 2018 to duży graficzny krok naprzód. Prezentacja nowej wersji silnika

Technologie
3718V
Unity 2018 to duży graficzny krok naprzód. Prezentacja nowej wersji silnika
Bartosz Dawidowski | 17.01.2018, 11:32

Unity nie cieszy się najwyższym uznaniem wśród graczy konsolowych, choćby z tego względu, że starsze wersji tego silnika miały duże problemy z długością loadingów i kiepską grafiką. Znaczną poprawę mamy jednak zaobserwować w przypadku najnowszej wersji tej technologii.

Ekipa Unity Labs przedstawiła dzisiaj swoje najnowsze demo technologiczne "Book of the Dead", które niedługo zostanie udostępnione w formie interaktywnej na PC. Póki co możemy przyjrzeć się, jakie postępy w oprawie graficznej deweloperzy wykonali w ostatnich miesiącach. Autorzy opublikowali teaser trwający 3 i pół minuty.

Dalsza część tekstu pod wideo

PlayStation Plus w promocji. 15 miesięcy w cenie 12 miesięcy

Twórcy chwalą się przede wszystkim nowym modelem renderowania obiektów z najnowszej wersji Unity 2018, która znajduje się aktualnie na etapie bety. Deweloperzy wykorzystali "High-Definition Render Pipeline" oraz opracowane przez siebie "Delighting Tool", co pozwala na skanowanie przedmiotów z realnego świata i błyskawiczne ich odtwarzanie w środowisku Unity 2018. 

Kiedy demo Book of the Dead zostanie ukończone, gracze będą mogli zwiedzać zaprezentowane środowisko z pewnym stopniem swobody. Kamera będzie ustawiona w ujęciu FPP. Wygląda to naprawdę obiecująco. Fakt, że Unity rozwija się w takim tempie może tylko cieszyć, bo to technologia lubiana przede wszystkim przez dysponujących mniejszymi budżetami twórców.

Źródło: https://unity3d.com/book-of-the-dead

Komentarze (113)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper