Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 17.01.2018 11:32
Unity 2018 to duży graficzny krok naprzód. Prezentacja nowej wersji silnika
2974V

Unity 2018 to duży graficzny krok naprzód. Prezentacja nowej wersji silnika

Unity nie cieszy się najwyższym uznaniem wśród graczy konsolowych, choćby z tego względu, że starsze wersji tego silnika miały duże problemy z długością loadingów i kiepską grafiką. Znaczną poprawę mamy jednak zaobserwować w przypadku najnowszej wersji tej technologii.

Ekipa Unity Labs przedstawiła dzisiaj swoje najnowsze demo technologiczne "Book of the Dead", które niedługo zostanie udostępnione w formie interaktywnej na PC. Póki co możemy przyjrzeć się, jakie postępy w oprawie graficznej deweloperzy wykonali w ostatnich miesiącach. Autorzy opublikowali teaser trwający 3 i pół minuty.

PlayStation Plus w promocji. 15 miesięcy w cenie 12 miesięcy

Twórcy chwalą się przede wszystkim nowym modelem renderowania obiektów z najnowszej wersji Unity 2018, która znajduje się aktualnie na etapie bety. Deweloperzy wykorzystali "High-Definition Render Pipeline" oraz opracowane przez siebie "Delighting Tool", co pozwala na skanowanie przedmiotów z realnego świata i błyskawiczne ich odtwarzanie w środowisku Unity 2018. 

Kiedy demo Book of the Dead zostanie ukończone, gracze będą mogli zwiedzać zaprezentowane środowisko z pewnym stopniem swobody. Kamera będzie ustawiona w ujęciu FPP. Wygląda to naprawdę obiecująco. Fakt, że Unity rozwija się w takim tempie może tylko cieszyć, bo to technologia lubiana przede wszystkim przez dysponujących mniejszymi budżetami twórców.

Źródło: https://unity3d.com/book-of-the-dead

Tagi: demo demo technologiczne Unity unity 2018