Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 15.01.2018 09:51
Monster Hunter World w TV. Capcom ostro wziął się za marketing przed samą premierą
695V

Monster Hunter World w TV. Capcom ostro wziął się za marketing przed samą premierą

Do premiery Monster Hunter World zostało już tylko 11 dni. Capcom robi teraz wszystko, by gracze, którzy wcześniej nie interesowali się tą zasłużoną marką zwrócili na nią uwagę.

Najlepiej robić to oczywiście w formie telewizyjnych reklam, które może i są najdroższą formą marketingu, ale z drugiej strony trafiają do największej grupy odbiorców.

Monster Hunter World zajmuje tylko 16 GB na HDD

Na razie Capcom celuje ze swoimi reklamami głównie w japoński rynek. Nie ma się jednak czemu dziwić, bo od wielu lat marka Monster Hunter święci największe triumfy właśnie na rodzimym rynku (choć Monster Hunter World jest szansą na znaczną popularyzację marki na Zachodzie). Tym razem firma zwraca naszą uwagę na bogaty ekosystem świata Monster Hunter World a także na efektowne pojedynki między samymi potworami. Ten świat ma tętnić życiem, również bez udziału gracza.

W kolejnej reklamie możemy zobaczyć polowania i wyzwania, które napotkamy. W ostatnim filmiku możemy rzucić okiem na Nergigante, czyli nowego elder dragona.

Warto w tym miejscu przypomnieć, że publiczne beta testy Monster Hunter World rozpoczną się 19 stycznia. Wiadomo również, że gra w pełnej wersji zajmie tylko ok. 16 GB na naszych dyskach twardych.

Tagi: Capcom monster hunter Monster Hunter World reklama