Monster Hunter World nie nadwyręży naszych dysków twardych. Małe rozmiary gry na PS4 i XOne

Gry
1302V
Monster Hunter World nie nadwyręży naszych dysków twardych. Małe rozmiary gry na PS4 i XOne
Bartosz Dawidowski | 10.01.2018, 10:19

Fani polowań na przerośnięte bestie z niecierpliwością wyczekują premiery Monster Hunter World. Okazuje się, że gra nie nadwyręży naszych dysków twardych.

W Sieci pojawiły się już zdjęcia japońskich okładek Monster Hunter World. Dzięki temu wiemy, że gra potrzebuje tylko maks. 16 GB na dysku twardym w wersji na PlayStation 4. W grudniu 2017 roku obsługa Xbox Store zdradziła z kolei, że Monster Hunter World na Xbox One będzie potrzebować ok. 13 GB na HDD. Jak na obecne standardy to raczej niewielkie rozmiary. Przyzwyczailiśmy się w końcu do gier zajmujących nawet 60-70 GB na PS4 i XOne.

Dalsza część tekstu pod wideo

Ogromna wyprzedaż na PS Store

Możliwe, że niewielkie rozmiary Monster Hunter World wynikają z małej ilości dialogów i cutscenek w grze (często to właśnie pliki audio w wysokiej jakości "pożerają" najwięcej przestrzeni na nośnikach). Można też składać to na karb wykorzystywania tych samych tekstur w wielu obszarach (z taką sytuacją mieliśmy do czynienia np. w Skyrim z X360, które zajmowało ok. 5GB w dniu premiery).

Warto w tym miejscu przypomnieć, że kolejna beta Monster Hunter World odbędzie się w daniach 19-22 stycznia, czyli przed samą premierą. Ponownie do zabawy zostaną zaproszeni gracze na PlayStation 4, którzy nie muszą martwić się o subskrypcję PlayStation Plus.

Źródło: własne

Komentarze (43)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper