PlayerUnknown's Battlegrounds. Czy pierwszy patch dla XOne poprawił animację? Graficzne porównanie

Gry
1351V
PlayerUnknown's Battlegrounds. Czy pierwszy patch dla XOne poprawił animację? Graficzne porównanie
Bartosz Dawidowski | 20.12.2017, 08:21

Wczoraj pisaliśmy o pierwszym patchu do PlayerUnknown's Battlegrounds na Xbox One. Pliki z aktualizacją były wyczekiwane przez graczy w związku z problemami technicznymi, wymagającymi poprawek.

Deweloperzy PlayerUnknown's Battlegrounds obiecywali wczoraj, że pierwsza aktualizacja dla Xbox One zapewnia trochę lepszą grafikę (przede wszystkim usprawniony antyaliasing) i udoskonalony framerate.

Dalsza część tekstu pod wideo

Battlegrounds. Poprawa grafiki zapowiedziana w pierwszym patchu dla XOne

Przyjrzyjmy się zatem czy nie były to tylko gołosłowne zapowiedzi. Redakcji DigitalFoundry wyrósł w ostatnim roku konkurent w postaci zespołu Candyland. I to właśnie ta druga ekipa ubiegła DigitalFoundry w przypadku patcha PlayerUnknown's Battlegrounds. Dzięki temu możemy przyjrzeć się, jakie dokładnie poprawki graficzne naniesiono w patchu 0.5.25.9.

Już w pierwszych sekundach materiału widać, że do ideału PlayerUnknown's Battlegrounds jeszcze trochę brakuje. Czy jest jednak lepiej od wersji pierwotnej, zgodnie z zapowiedziami? Zdecydowanie tak. Nawet w najbardziej obciążającej sekcji, czyli podczas lotu ze spadochronem tytuł może się pochwalić wyższym frameratem o ok. 5-6 fps. W trakcie dalszej rozgrywki sytuacja wyrównuje się jednak i tytuł nadal potrafi zaliczyć co jakiś czas duże "chrupnięcia" animacji. Część fanów PlayerUnknown's Battlegrounds sugeruje, że ma to związek z zapisywaniem gameplayu na HDD Xbox One. Wielu graczy zaobserwowało poprawę animacji po wyłączeniu nagrywania DVR w opcjach systemowych Xbox One, o czym pisaliśmy tutaj.

 



 

Źródło: własne

Komentarze (57)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper