Star Wars: Battlefront II ze zmianami w kredytach. DICE próbuje naprawić grę, ale nie mówi o konkretach
DICE właśnie potwierdziło pierwsze zmiany w Star Wars: Battlefront II. Twórcy chcą chętniej nagradzać graczy, ale nie możemy tutaj mówić o wielkiej rewolucji. Zmiany wejdą w życie już jutro przy okazji wprowadzenia sezonu „Ostatni Jedi”.
Star Wars: Battlefront II oferuje przyjemne strzelanie, ciekawe tryby oraz piękne mapy, ale gra została skażona mikrotransakcjami, które wywołały od premiery sporo kontrowersji. Autorzy w panice „leczą” produkcję i właśnie zapowiedziano pierwsze zmiany.
Star Wars: Battlefront II posiada ukryty tryb personalizacji. Twórcy walczą z „droidami kredytów”
Jutro rozpocznie się sezon „Ostatni Jedi”, czyli seria wydarzeń towarzyszących premierze Gwiezdne wojny: Ostatni Jedi. Gracze otrzymają dostęp do nowych bohaterów, sprawdzą nowe miejscówki, czy też wskoczą do kolejnych pojazdów.
Twórcy czas od debiutu spędzili w głównej mierze na odpowiednim balansie produkcji i właśnie zapowiedziano pierwsze zmiany. Gracze będą teraz „lepiej nagradzani za dobre wyniki” – deweloperzy zdecydowali się zwiększyć liczbę kredytów uzyskanych za rozegranie całego meczu, a jednocześnie studio zamierza odpowiednio nagradzać najlepszych zawodników.
W trybie Arcade otrzymamy możliwość zebrania 3 razy więcej kredytów jednego dnia (max 1500 kredytów) i będzie to podobno dobra decyzja dla „dłuższej perspektywy czasowej”, ponieważ autorzy wciąż zamierzają rozwijać ten wariant zabawy. Zmiany pojawiają się również w skrzynkach – codzienne boxy dostarczą teraz więcej części do tworzenia kart.
Brzmi to nawet nieźle, jednak brakuje jednego: konkretów. DICE mówi o zmianach, ale nie podaje jednocześnie przykładów, konkretnych liczb i w sumie tylko w trybie Arcade (gra ktoś?) pojawił się jakikolwiek szczegół.
Od premiery Star Wars: Battlefront II minęły już ponad dwa tygodnie… A twórcy nadal nie potrafią porządnie przemodelować systemu i dostosować go do oczekiwań społeczności.