Super Mario Odyssey to największy hit sprzedaży 2017 roku wg Amazon. Nowa reklama

Nintendo liczy na podtrzymanie rewelacyjnej sprzedaży Switch również w grudniu, czyli w trakcie przedświątecznej gorączki. Jednym z najważniejszych argumentów do zakupu nowej konsoli jest oczywiście Super Mario Odyssey.
Nintendo przygotowało nową reklamę, by przypomnieć graczom o Super Mario Odyssey. Tym razem obyło się bez motywów live-action. Firma wypełniła krótki klip całkowicie gameplayowymi scenkami.




W zasadzie można powiedzieć, że nowa platformówka 3D nie potrzebuje dodatkowych reklam. Super Mario Odyssey zgarnęło niezwykle wysokie oceny i sprzedaje się wyśmienicie. Wiemy, że w zaledwie 3 dni od premiery tytuł rozszedł się w nakładzie ponad 2 mln kopii. Wg amerykańskiego oddziału Amazon to właśnie Super Mario Odyssey jest największym bestsellerem 2017 roku w kategorii gier.
Można powiedzieć, że Nintedo w ogóle zdominowało sprzedaż w tej znanej sieci sklepów. Na drugiej pozycji rankingu Amazon uplasowało się Mario Kart 8 Deluxe a na trzecim nowa Zelda. Dopiero na 4 i 5 pozycji znajdziemy tytuły z innych konsol. To Horizon: Zero Dawn z PS4 oraz Call of Duty: WWII z PS4, XOne i PC.
Przy okazji, jeśli lubicie platformówki 3D, to warto zainteresować się A Hat in Time. Gra zainspirowana Super Mario 64 trafi już za 2 dni na PS4 oraz XOne.