Call of Duty: WWII. Gracze tracą postępy przez problemy z serwerami. Sledgehammer zapowiada zmiany

Gry
2353V
Call of Duty: WWII. Gracze tracą postępy przez problemy z serwerami. Sledgehammer zapowiada zmiany
Bartosz Dawidowski | 13.11.2017, 10:12

Niestety piątkowy patch do Call of Duty: WWII nie rozwiązał problemów z łącznością z serwerami. Gracze cały czas zmagają się z kiepską infrastrukturą związaną z nową strzelaniną.

Wydawca Call of Duty: WWII nie doszacował chyba zainteresowania nową grą. Okazało się, że osób zainteresowanych nową strzelaniną jest tyle, że serwery nie wytrzymują ruchu.

Dalsza część tekstu pod wideo

Recenzja Call of Duty: WWII na PPE

Sledghammer Games w nowym wpisie stwierdza, ze piątkowy patch poprawił największe problemy, ale w grze nadal występują kłopoty z łącznością. W związku z tym deweloperzy planują przywrócić obsługę dedykowanych serwerów. Testowanie tej funkcji zaczęło się już wczoraj w wybranych obszarach USA (obecnie większość graczy bawi się na serwerach P2P).

Deweloperzy zapowiedzieli, że w najbliższym czasie przestrzeń HQ pozostanie mocno ograniczona. Zamiast tętniącego życiem "huba" musimy zadowolić się tylko możliwością zapraszania do HQ pojedynczych znajomych.

Najważniejszym problemem Call of Duty: WWII jest obecnie tracenie łączności z serwerami, które prowadzi do utraty postępów, wypracowanych statystyk i zawieszania gry w lobby. Autorzy Call of Duty: WWII twierdzą, że jeszcze dzisiaj wieczorem otrzymamy patch dla PS4 i XOne, który rozwiąże ten problem. Priorytetem dla deweloperów są aktualnie konsole. W późniejszym terminie aktualizacja trafi też na PC.

Jak oceniacie pierwsze godziny spędzone w Call of Duty: WWII? Skupiliście się na kampanii singleplayer czy już zaczęliście rozgrywki online?

Źródło: własne

Komentarze (39)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper