Wolfenstein II: The New Colossus czerpie sporo korzyści z mocy Xbox One X

Wolfenstein II: The New Colossus jest jednym z najbardziej wymagających shooterów, które wyszły na konsole obecnej generacji, dlatego też niezwykle ciekawym jest móc spojrzeć na to, jak tytuł radzi sobie w pojedynku Prosiaka ze Skorpionem.
Ekipa MachineGames wycisnęła z PS4 Pro całkiem sporo mocy, dzięki czemu posiadacze mocniejszej wersji sprzętu Sony mogą cieszyć się na nim płynnością animacji bliską 60 klatek na sekundę, przy rozdzielczości 2560x1440.
Recenzja Wolfenstein II: The New Colossus




Jednakże deweloperzy tworząc wersję na Xbox One X poszli o krok dalej i przygotowali dla nas świetny pokaz mocy zabawki Microsoftu. Na Skorpionie Wolf 2 działa w natywnym 4K, to jest 3840x2160, z okazjonalnymi spadkami tych wartości o niespełna 10%, gdy na ekranie dzieje się zbyt dużo.
Największy spadek z 4K, aby zachować 60 klatek na sekundę, gra przeżywa w maszynowni, gdzie jej rozdzielczość spada do wartości około 1600p, co i tak jest wynikiem lepszym, niż największa wartość dla PS4 Pro - które nota bene spada w tym miejscu do 1300p. Ponadto na Xbox One X zobaczymy wyraźniejsze i nieco bogatsze w detale tekstury postaci oraz otoczenia, zarówno w trakcie rozgrywki, jak i w cut-scenkach.