Super Mario Odyssey wyładniało od pokazu na E3 2017! Analiza grafiki

Gry
1144V
Super Mario Odyssey wyładniało od pokazu na E3 2017! Analiza grafiki
Bartosz Dawidowski | 27.09.2017, 10:54

Niektórzy gracze twierdzą, że Super Mario Odyssey wyładniało w najnowszych pokazach gameplayu. Tematem postanowiła zająć się redakcja DigitalFoundry.

Tym razem ekipa DigitalFoundry wzięła na warsztat Super Mario Odyssey. Okazuje się, że faktycznie pewne aspekty grafiki Super Mario Odyssey zostały poprawione przez Nintendo.

Dalsza część tekstu pod wideo

Recenzja Super Mario Odyssey

DigitalFoundry ustaliło, że Super Mario Odyssey działa teraz w trybie "zadokowanym" w rozdzielczości natywnej 900p. Jeszcze na targach E3 gra działała w tym trybie tylko w 720p. Oczywiście zapewnia to m.in. trochę mniejsze problemy z aliasingiem. Oprócz tej zmiany redakcja zaobserwowała delikatne zwiększenie szczegółowości grafiki (głównie w etapie rozgrywającym się w centrum Nowego Jorku).

Nintendo stara się bardzo mocno, by nie schodzić poniżej 60 klatek animacji na sekundę. Wygląda póki co na to, że wychodzi im to bardzo dobrze - gra ani na chwilę nie zwalniała poniżej 60 fps w demonstrowanym ostatnio gameplayu.

W poniższym filmiku możecie również sprawdzić, na jakie kompromisy poszło Nintendo, by zapewnić płynność animacji w trybie przenośnym. Oprócz przejścia do rozdzielczości 720p DigitalFoundry chwali subtelne zmiany w oprawie graficznej Super Mario Odyssey w trakcie rozgrywki mobilnej.

Źródło: własne

Komentarze (41)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper