Gran Turismo Sport będzie wymagało stałego połączenia z Siecią do pełnej zawartości

Od kilku godzin głośnym tematem wśród fanów wyścigów jest wielki, premierowy patch do Forza Motorsport 7. Jak się okazuje, z podobnym problemem będą borykać się gracze w przypadku Gran Turismo Sport. Także w tej grze niezbędne będzie połączenie z Siecią.
Polyphony Digital jeszcze nie potwierdziło wagi premierowej łatki do Gran Turismo Sport, jednak możemy mieć pewność, że przed rozgrywką pobierzemy stosowny patch. Studio już wcześniej zapowiedziało prace nad poprawkami, które usprawnią tytuł przed debiutem.
Gran Turismo Sport has na equal




W tym wypadku połączenie z PlayStation Network będzie niezbędne do zapewnienia „większości funkcji”. Ken Chan – kierownik produktu – na blogu Sony potwierdził, że znaczna część zawartości z Gran Turismo Sport będzie wymagała połączenia z Siecią.
Połączenie pozwoli deweloperom zapewnić graczom uczciwą rozgrywkę, zminimalizuje liczbę oszustw i wykorzystywania błędów – ta funkcja jest niezbędna, ponieważ w grze pojawią się oficjalne mistrzostwa FIA, w których każdy zawodnik ma mieć równe szanse, a autorzy dodatkowo zadbają o nasz progres, dostępne samochody oraz oceny kierowców.
Oczywiście bez Internetu zagramy w Gran Turismo Sport – twórcy potwierdzili „część Arcade Mode”, w tym rozgrywkę na podzielonym ekranie dla dwóch graczy, pojedyncze wyścigi na wyznaczonych trasach, czy też walkę z czasem.