Bartosz Dawidowski Bartosz Dawidowski 28.08.2017 12:18
Xbox One X. Graficzne porównania mają zadziałać na graczy jak magnes
2720V

Xbox One X. Graficzne porównania mają zadziałać na graczy jak magnes

Microsoft ma powody do optymizmu. Zamówień przedpremierowych na Xbox One X było tak wiele w Stanach Zjednoczonych, że przyznane sklepom limity zostały wyczerpane w pierwszych 2 dniach od rozpoczęcia sprzedaży.

To ma być tylko preludium do wielkiego sukcesu Xbox One X. Aaron Greenbeerg, szef działu marketingu Xbox Games, prognozował w wywiadzie z DualShockers, że Xbox One X będzie się cieszyć ogromnym zainteresowaniem w momencie premiery.

Xbox One X. Nakład premierowy wyprzedany

Greenberg twierdzi, że w chwili gdy pierwsze egzemplarze Xbox One X trafią do sklepów i domów graczy, porównania, które zaczną się pojawiać w Sieci przekonają niedowiarków do nowej konsoli. Co ciekawe - Microsoft niespecjalnie ma ochotę tworzyć własne filmiki porównujące grafikę oferowaną przez Xbox One i Xbox One X. Aaron Greenberg powiedział na gamescom 2017, że liczy pod tym względem na graczy. Dzięki temu, że podobne materiały będą tworzyć konsumenci, nie będzie mowy o zarzutach o manipulowanie rezultatami takich zestawień grafiki.

Jednym z tytułów, który ma wywołać opad szczęki i wyjątkowo zachęcać do kupna Xbox One X będzie wg Greenberga Rise of the Tomb Raider. Zauważenie wyraźnej przewagi XOne X w przypadku tej pozycji będzie bardzo łatwe, nawet dla osób, które nie mają pojęcia o technicznych aspektach graficznego rzemiosła.

Greenberg podkreślał w rozmowie na gamescom 2017, że Microsoft prowadzi zaawansowane rozmowy z Sony, by przekonać japońską firmę do przyłączenia się do cross-playowej zabawy w Minecraft, co pozwalałoby na wspólną rozgrywkę użytkowników PS4 i XOne. Pracownik Microsoftu zapowiedział też, że w niedalekiej przyszłości mamy spodziewać się większej liczby japońskich gier wychodzących na Xbox One.

Tagi: Aaron Greenberg microsoft Minecraft xbox xbox one xbox one x