Star Wars: Battlefront II. Walki lotnicze w centrum uwagi na gamescom. DICE przyznaje się do błędu

Gry
1707V
Star Wars: Battlefront II. Walki lotnicze w centrum uwagi na gamescom. DICE przyznaje się do błędu
Bartosz Dawidowski | 14.08.2017, 09:46

Od kilku tygodni wiadomo, że Star Wars: Battlefront II będzie prezentowane w trakcie targów gamescom. Wiadomo, na jakie sekcje gameplayu możemy liczyć już 21 sierpnia.

W ostatnim wpisie na oficjalnym blogu EA podało kilka świeżych informacji na temat nadciągającej demonstracji Star Wars: Battlefront II, której doczekamy się 21 sierpnia z okazji rozpoczynających się targów gamescom 2017. Okazuje się, że na imprezie nie zabraknie ujawnienia nowych trybów, m.in. modułu Starfighter Assault.

Dalsza część tekstu pod wideo

Leia Organa przeżyje historię ze Star Wars: The Last Jedi. Twórcy godnie pożegnają księżniczkę

W Starfighter Assasult dwa zespoły graczy zetrą się w trakcie kosmicznych batalii na mapie Fondor: Imperial Shipyard. Korzystać w tych walkach "powietrznych" będzie można z myśliwców, bombowców, jednostek szturmowych i specjalnych pojazdów Bohaterów. Deweloperzy zapowiadają, że znacznie poprawili potyczki statków kosmicznych. Lepsza ma być fizyka lotu, sterowanie i możliwości personalizacji wyglądu pojazdów.

Mapa Fondor: Imperial Shipyard dostępna będzie wraz z areną The Galactic Assault dla wszystkich zainteresowanych 6 października, w momencie rozpoczęcia bety Star Wars: Battlefront II. Gracze, którzy zdecydowali się na złożenie pre-orderów będą mogli rozpocząć testowanie produkcji trochę wcześniej, bo już 4 października.

Co warto zaznaczyć przy okazji - DICE przyznało, że Star Wars: Battlefront "brakowało dalekosiężnej wizji". Jak stwierdzili deweloperzy jednym z największych problemów strzelaniny był "brak głębi w momencie premiery". Zespół twierdzi teraz, że nie dopuści do powtórzenia takiej sytuacji. Star Wars: Battlefront II zaoferuje znacznie więcej różnorodności i atrakcji w perspektywie wielu miesięcy rozgrywki, m.in. poprzez implementację kampanii singleplayer z prawdziwego zdarzenia.

"Uważam, że osiągnęliśmy w Battlefront II coś, czego wydawało się, że nie uda nam się zrealizować. Jestem z tego niesamowicie dumny" - powiedział Craig McLeod, producent z DICE.

Źródło: własne

Komentarze (17)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper