Ultra Street Fighter II: The Final Challengers sprzedażowym hitem. Gracze głosują portfelami

Nowa platforma Nintendo doczekała się wypakowanej treścią odsłony Street Fightera, która choć zebrała sporo negatywnych opinii od dziennikarzy oraz fanów serii, to i tak liczba sprzedanych egzemplarzy jest dla wydawcy jednoznaczna. Capcom mówi wprost o sprzedażowym hicie.
Ultra Street Fighter II: The Final Challengers zadebiutowało wyłącznie na Nintendo Switchu i gra zgarnęła oceny na poziomie 66%. Jednym z głównych problemów propozycji jest wycena, ponieważ Capcom zażyczył sobie pełną cenę za odgrzewane mięso, które nie prezentowało oczekiwanej jakości.
Nintendo zgłasza rewelacyjne wyniki. Wysoka sprzedaż Switch i gier




Japończycy nie wydali fortuny na stworzenie Ultra Street Fighter II: The Final Challengers, ale nawet Capcom jest bardzo zaskoczony wynikiem. Twórcy oczekiwali, że tytuł zainteresuje wąskie grono fanów uniwersum Street Fightera, ale według opublikowanych informacji – posiadacze Nintendo Switchów nabyli 450 tysięcy pudełek!
W tej sytuacji Capcom zamierza aktywnie wspierać nową platformę Nintendo, jednak nie jest to raczej specjalne zaskoczenie, bo ten przykład pokazuje, że gracze i tak wszystko kupią – niezależnie od ceny, zawartości oraz jakości.
Oczywiście w tym wypadku mówimy o nowej platformie, której posiadacze czekali na świetne gry, ale szczerze wątpię, by to cokolwiek zmieniało. Wciąż narzekamy, później kupujemy, a w konsekwencji głosujemy portfelami.
Teraz możemy tylko czekać na zapowiedź kolejnych wielkich serii zmierzających na Nintendo Switcha… I oby następnym razem premiera pierwowzoru odbyła się w ostatniej dekadzie, bo cenę już raczej znamy.
Arkan, dzięki za podesłanie informacji!