Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 24.07.2017 18:12
Anthem w polu kukurydzy. BioWare zdecydowało się na nietypową promocję
836V

Anthem w labiryncie kukurydzy. BioWare zdecydowało się na nietypową promocję

BioWare w końcu ujawniło swoją nową markę. Twórcy od kilku lat pracują nad nowym tytułem, który doczekał się bardzo nietypowej reklamy. Firma zdecydowała się na przygotowanie ogromnego labiryntu z kukurydzy.

Wielki baner, reklama w TV, spot przed największym blockbusterem, a może prezentacja gry na polu kukurydzy? Marketingowcy z Electronic Arts oraz BioWare wpadli na naprawdę nietypowy i pewnie bardzo drogi pomysł.

Anthem powstaje od wielu lat. Nad tytułem pracował nawet nowy dyrektor generalny BioWare

BioWare pochwaliło się ogromnym logiem oraz bohaterem Anthem przygotowanym na jeszcze większym polu kukurydzy. Studio zdecydowało się na formę reklamy, która jest jednocześnie ogromnym labiryntem.

Trudno w zasadzie powiedzieć, dlaczego twórcy zainwestowali gotówkę w taki pomysł. Dyrektor produkcji – Jon Warner – wspomina, że taka propozycja ma pokazać wzrost nowej gry, który zostanie zaprezentowany na kukurydzy… Może należę do fanów „starej-szkoły”, ale zdecydowanie wolałbym zobaczyć nowy zwiastun, czy też kilka fragmentów rozgrywki.  

Mimo wszystko nie można odmówić Kanadyjczykom rozmachu… Ciekawe, czy autorzy zdecydują się pokazać pole w okolicach premiery gry. W końcu tytuł ma trafić na półki sklepowe pod koniec 2018 roku.

Materiał: Rising to New Heights: The Anthem Corn Maze

Źródło: YouTube.com

Tagi: