Splatoon 2 idealną produkcją na imprezę. Nintendo rozpoczyna kampanię marketingową

Gry
550V
Splatoon 2 idealną produkcją na imprezę. Nintendo rozpoczyna kampanię marketingową
Wojciech Gruszczyk | 30.06.2017, 18:38

Japońska korporacja dwa tygodnie temu wrzuciła na półki sklepowe ARMS, więc teraz najwyższy czas na zachęcanie graczy do Splatoon 2. Firma na dobry początek zaprezentowała ciekawą reklamę, która pokazuje mocną stronę tytułu.

Nintendo Switch dzięki swojemu hybrydowemu charakterowi odnosi coraz to większe sukcesy. Tytuł sprawdza się podczas rozgrywki na jednej kanapie, w terenie, a nawet w… Ubikacji.

Dalsza część tekstu pod wideo

Data premiery i nowy tryb ze Splatoon 2

Na „dzień dobry” nie otrzymaliśmy wielu mocnych tytułów, jednak sprzęt Japończyków dosłownie rośnie. Firma dba o nowe marki pokroju ARMS, a jednocześnie przenosi ciekawe pozycje z Nintendo Wii U. Do tego drugiego grona możemy wrzucić Splatoon 2.

Tytuł Japończyków debiutował pierwotnie na poprzedniej generacji i już tam zebrał sporo pochwał. W dniu premiery pozycja nie imponowała zawartością, jednak deweloperzy zadbali o stałe aktualizacje, które trafiały na sprzęt za darmo.  

Splatoon 2 już na starcie otrzyma całą zawartość z pierwszego Splatoon z jednoczesnym pakiem wielu nowości. Gra może okazać się sporą przyjemnością dla fanów kanapowej rozgrywki, bo teraz zmagania farbami wejdą na zupełnie nowy poziom.

Materiał: Splatoon 2 - Answer the Call to Battle Nintendo Switch Trailer

Źródło: własne

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper