Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 22.05.2017 16:05
Ork z Śródziemie: Cień Wojny
887V

Śródziemie: Cień Wojny. Gameplay przedstawia podbijanie zamku

Monolith Productions zdecydowało się kontynuować rozwijanie Śródziemia. W Cieniu Wojny otrzymamy możliwość podbijania wielkich zamków i najnowszy fragment rozgrywki prezentuje właśnie kilka pojedynków o nową miejscówkę.

Śródziemie: Cień Wojny zapowiada się na typową kontynuację. Twórcy wrzucą gracza do nowej areny, zaimplementują do produkcji kilka nowych ruchów, ale w głównej mierze fani pierwowzoru będą czuć się „jak w domu”.

Efektowny zwiastun Śródziemie: Cień Wojny

W zasadzie „dom” będzie tym razem tematem przewodnim, ponieważ otrzymamy od deweloperów możliwość podbijania zamków. Nie jest to specjalna innowacja względem konkurencyjnych tytułów, ale dzięki Systemowi Nemezis przygotowana propozycja może znacząco ubarwić zabawę.  

W grze stworzymy własną armię, wskoczymy na smoka, pokierujemy żołnierzami, a następnie będziemy za pomocą własnych rąk eliminować kolejnych przeciwników. Poniższy fragment pozwala spojrzeć na jedną z takich akcji.

Interesująco na pewno zapowiada się kontrolowanie kolejnych lokacji, czy też ubijanie ważniejszych strażników. Swoje piękno może tutaj pokazać System Nemezis, dzięki któremu przeciwnicy będą różnie reagować. Potrafię sobie wyobrazić sytuację, w której  po 5-6 porażce z łap tego samego orka, sprawimy, że to on przejmie kontrole nad areną i będzie „bossem”.  

Materiał: Śródziemie: Cień Wojny gameplay

Źródło: YouTube.com

Tagi: gameplay Monolith Productions Śródziemie: Cień Wojny Warner Bros.