Sony poprawia błąd w reklamie exclusivów rzekomo "z 2017 roku"

Gry
2414V
Sony poprawia błąd w reklamie exclusivów rzekomo "z 2017 roku"
Bartosz Dawidowski | 06.01.2017, 12:41

Zaraz po Sylwestrze Sony prezentowało całkiem efektowną reklamę gier, w które mieliśmy zagrać w 2017 roku. Okazało się jednak szybko, że ta akcja promocyjna rozmija się z prawdą...

Gracze szybko zauważyli, że w reklamie prezentującej exclusivy na PlayStation 4, które trafią na rynek w 2017 roku pojawiła się zajawka Detroit. Fani wyczekujący nowej opowieści od Davida Cage'a trąbili już o radosnej nowinie, głosząc wszem i wobec, że Sony zdradziło w swojej reklamie, że w zagramy już w najbliższych 12 miesiącach.

Dalsza część tekstu pod wideo

Niestety nic z tego. Kilka dni po premierze rzeczonej reklamy Shuhei Yoshida napisał na swoim Twitterze, że doszło do błędu. Deweloperzy nie zdążą bowiem przygotować Detroit: Become Human do końca 2017 roku.

By nie narażać się na hejt i zarzuty o fałszywą reklamę Sony zmodyfikowało swój zwiastun i wrzuciło go jeszcze raz na oficjalny kanał PlayStation na YouTube. Nowe hasło z reklamy to "Gry zmierzające na PlayStation w 2017 i później". Wcześniejsza wersja klipu twierdziła, że prezentuje "gry zmierzające na PlayStation w 2017". Sprytny wybieg, dzięki któremu nikt nie może wytoczyć firmie procesu sądowego. I tyle, proszę się rozejść, koniec kontrowersji, podniety i innych paroksyzmów. ;)


Źródło: własne

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper