Czy Deep Down jeszcze żyje? Capcom musi zacząć działać

Pod koniec lutego 2013 roku Capcom oficjalnie zapowiedział nową produkcję zmierzającą wyłącznie na PlayStation 4. Od tego czasu zobaczyliśmy kilka zwiastunów, ładnych screenów, ale w ostatnich miesiącach deweloperzy ucichli. Cisza powinna zostać wkrótce zakończona, ponieważ Japończycy muszą przedstawić konkretne rezultaty prac.
Capcom w ostatnich miesiącach zapomniał o Deep Down. Firma skupiła się na prezentacji innych pozycji, zapowiada następne gry, wrzuca na rynek nowe kotlety, ale w niedalekiej przyszłości powinniśmy poznać odpowiedź na pytanie „czy ten tytuł jeszcze żyje?”.
Jak celnie zauważył redaktor Dualshockers.com – dokładnie 9 lutego kolejny raz swoją ważność utraci znak towarowy, który firma tym razem nie będzie mogła swobodnie przedłużyć. Taką praktykę w Stanach Zjednoczonych można zrobić wyłącznie 5 razy, a twórcy te wszystkie szanse już wykorzystali. Teraz jeśli Capcom będzie chciał zatrzymać markę „Deep Down”, to musi udowodnić, że gra wciąż powstaje.




W innej sytuacji każdy zainteresowany będzie mógł przejąć w USA nazwę Deep Down i przykładowo stworzyć nową pozycję na smartfony – w sumie IP jest już znane, więc darmowa reklama gwarantowana.