Steep nie będzie najmocniejszą marką Ubisoftu. Gra zbiera średnie oceny

Gry
1195V
Steep nie będzie najmocniejszą marką Ubisoftu. Gra zbiera średnie oceny
Wojciech Gruszczyk | 07.12.2016, 18:59

Ubisoft zaskoczył prezentując grę o sportach zimowych na tegorocznym E3. Bez długiej promocji, wielu zwiastunów i ogromnych obietnic, Steep wylądował na półkach sklepowych, więc w Sieci lądują pierwsze oceny. Francuzi nie zaliczą tego eksperymentu do największych sukcesów korporacji. 

Ubisoft przyzwyczaił graczy do kontynuowania kilku znanych IP, ale firma od pewnego czasu stara się systematycznie poszerzać swój katalog wydawniczy. Nie wszystkie eksperymenty odnoszą sukces, jednak Francuzi w ciekawy sposób badają sytuację na rynku.

Dalsza część tekstu pod wideo

Steep nie będzie największym sukcesem Ubisoftu, jednak nie można odmówić między innymi wielkiego, pięknie wykreowanego świata, dobrze zrealizowanego poczucia prędkości, przemyślanej integracji trybu sieciowego z rozgrywką, przyjemnej zabawy (głównie snowboard, narciarstwo i wingsuiting), a dodatkowo deweloperzy stworzyli tonę najróżniejszych atrakcji.

Trzeba mieć jednak świadomość, że podczas akcji nie trudno natrafić na problemy z fizyką, kontrolowaniem bohatera, a w wielu tekstach pojawia się wzmianka o bezcelowej rozgrywce. Autorzy nie zadbali o odpowiedni poradnik, więc wielu fanów sportów zimowych może mieć spory problem z grą. Studio podobno nie zadbało o różnorodność wydarzeń i w konsekwencji tytuł potrafi szybko nużyć.

Tak prezentują się pierwsze oceny Steep (średnia na poziomie: 69%):

  • Game Revolution - 80 / 100
  • Xbox Achievements - 78 / 100
  • Operation Sports - 75 / 100
  • Digital Spy - 70 / 100
  • Attack of the Fanboy - 70 / 100
  • GamingBolt - 70 / 100
  • Twinfinite - 70 / 100
  • TrustedReviews - 70 / 100
  • PlayStation LifeStyle - 65 / 100
  • Destructoid - 60 / 100
  • God is a Geek - 55 / 100
Źródło: własne

Komentarze (31)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper