Patch do XCOM 2 skraca strasznie długie loadingi na PS4 i XOne

XCOM 2 pojawiło się na PS4 i XOne w stanie, który trudno nazwać idealnym. Na szczęście dewleloperzy wprowadzili właśnie szereg wyczekiwanych poprawek.
Przede wszystkim autorzy XCOM 2 skupili się na skróceniu niewiarygodnie długich loadingów (trwających nawet 6-7 minut), z którym gracze zmagali się przy dłuższej rozgrywce. Wg doniesień graczy teraz ładowanie w takich sytuacjach zamiast 6 minut zajmuje ok. 1 minutę.
Deweloperzy poprawili również funkcję save'owania w trakcie misji taktycznych i usprawnili efekty Fog od War oraz SSAO. Patch jest już dostępny do pobrania dla posiadaczy XOne i PS4.




Lista modyfikacji poniżej:
- Dodano do gry Waypointy
- Pod koniec gry pokazywane są statystyki świata,
- Naprawiono długie czasy ładowania ujawniające się przy dłuższej rozgrywce
- Zmniejszono zacinanie się gry podczas robienia save'a w trakcie misji taktycznych,
- Poprawiono rendering w misjach odwetu i nocnych misjach oraz kamerze celowania we wszystkich misjach,
- Ulepszono Mgłę Wojny i SSAO,
- Naprawiono pasek życia po użyciu broni ognistego typu, który nie przestawał migać, jeśli zostaliśmy namierzeni dodatkową umiejętnością,
- Naprawiono sytuację, w której ściany budynku uniemożliwiały dokładny rzut granatem przez okno,
- Ikonki statusu postaci nie pozostają na ekranie podczas akcji przeciwnika,
- Dłuższe imiona i nazwiska jednostek dostosowują się do ekranu i nie przewijają się na ekranie taktycznym.
Tryb wieloosobowy
- Tarcza energetyczna Shieldbearera działa również na resztę drużyny w sesjach sieciowych.
DLC
- Można edytować postaci stworzone w dodatkach "Anarchy's Children" oraz "Resistance Warrior".
MY2K
- Dodano pełnię funkcji usługi My2K.