Wojciech Gruszczyk Wojciech Gruszczyk 31.08.2016 15:04
Jak to jest z tymi zwrotami za No Man’s Sky? Nie wszyscy mogą liczyć na gotówkę
2051V

Jak to jest z tymi zwrotami za No Man’s Sky? Nie wszyscy mogą liczyć na gotówkę

Twórcy No Man's Sky mają spory problem. Wielu graczy stara się zwrócić ich produkcję do cyfrowych sklepów i w weekend pojawiły się wiadomości od klientów, którym udało się odzyskać swoją gotówkę ze Steam, Amazonu oraz PlayStation Store. Musicie jednak wiedzieć, że nie każdy może ubiegać się o zwrot. 

Hello Games nie dotrzymało obietnic i No Man's Sky nie zawiera między innymi trybu sieciowego. Autorzy do końca okłamywali graczy, ale jak się okazuje nie jest to powód do zwrotów. Redakcja IGN skontaktowała się z brytyjską obsługą klienta PlayStation i otrzymała oficjalne szczegóły.

Zainteresowani mogą domagać się swojej gotówki tylko i wyłącznie w momencie pojawienia się w grze błędów. Początkowo zawodnicy muszą jednak spróbować obejść problemy z pracownikiem Sony – gdy to się nie uda, to dopiero przedstawiciel japońskiej korporacji może zadecydować o zwrocie.

W przypadku Amazonu sytuacja jest odrobinę bardziej skomplikowana, ale… Tutaj dziennikarze nie otrzymali szczegółów. Firma nie chce zradzać konkretów dotyczących refundacji, ale każdy przypadek jest bandany indywidualnie.

Oczywiście najprościej sprawa wygląda na Steam. Tutaj każdy gracz może przez 2 tygodnie po kupieniu gry zwrócić ją do sklepu. Warto jednak zaznaczyć, że produkcja nie może być uruchomiona dłużej niż przez 2 godziny. Pracownik Valve podkreślił, że w przypadku tego tytułu nie ma żadnych dodatkowych opcji, dzięki którym zainteresowani mogą odzyskać swoją gotówkę.  

A Wy może próbowaliście zwrócić No Man's Sky?

Źródło: http://www.ign.com/articles/2016/08/30/whats-actually-going-on-with-no-mans-sky-refunds

Tagi: Hello Games No Man's Sky zwroty