Po dwóch tygodniach od premiery liczba graczy No Man's Sky na PC spadła o ponad 90%

Gry
3958V
Po dwóch tygodniach od premiery liczba graczy No Man's Sky na PC spadła o ponad 90%
Wojciech Gruszczyk | 24.08.2016, 17:59

Sean Murray zapowiedział przed premierą, że rozwój No Man's Sky jest zależny od zainteresowania graczy. Patrząc na aktualne wyniki produkcji na komputerach osobistych możemy sądzić, że gra nigdy nie otrzyma wymarzonego przez wielu trybu sieciowego. 

No Man's Sky zadebiutowało 10 sierpnia, czyli dokładnie 2 tygodnie temu. Przez ten czas wielu graczy pozwiedzało już planety, nazwało nowe miejscówki i teraz… Pojawia się spory problem. Według dostępnych informacji liczba aktywnych graczy spada w zawrotnym tempie – poniższa grafika pokazuje dość smutną sytuację, która w sumie nie powinna nikogo dziwić.

Dalsza część tekstu pod wideo

Tytuł potrafi zaciekawić, ale tylko nieliczni będą krążyć po niemal pustych planetach i nazywać kolejne wymyślać imiona do kolejnych stworków. Jest to oczywiście sympatyczna zabawa, jednak nie ukrywajmy – to potrafi nudzić.

Sean Murray ma wielkie plany na rozwój pozycji, ale podobno wszystko zależy od graczy. Jeśli będzie zainteresowanie to pojawią się dodatki, ale patrząc na poniższy wykres wątpię, czy kiedykolwiek doczekamy się obiecanego przed premierą trybu sieciowego. 

Trudno oczywiście przypuszczać, jak sytuacja wygląda na PlayStation 4, ale pamiętajcie, że na obu platformach gracze otrzymali identyczną zawartość i liczbę atrakcji. 

Źródło: Twitter.com

Komentarze (100)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper