Polacy tworzą Pożegnanie Białego Wilka. Pierwsze materiały pozytywnie zaskakują

Gry
5973V
Polacy tworzą Pożegnanie Białego Wilka. Pierwsze materiały pozytywnie zaskakują
Wojciech Gruszczyk | 09.08.2016, 13:32

CD Projekt RED zakończył przynajmniej na pewien czas prace nad uniwersum Wiedźmina, ale tak piękny i wielki świat nie może trafić do szuflady. Twórcy z Polski postanowili stworzyć opowieść nazwaną „Pożegnanie Białego Wilka”, która pozwoli poznać kolejną przygodę Geralta. 

Pożegnanie Białego Wilka to przygoda stworzona na silniku Wiedźmin 2. Twórcy postanowili przygotować ogromną modyfikację, która będzie epilogiem historii z serii Wiedźmin. Scenariusz powstaje od 2015 roku, ale faktyczne prace wystartowały w 2016 roku.

Dalsza część tekstu pod wideo

Autorzy w swojej historii zaproszą graczy na wesele Geralta z Rivii i Yennefer z Vengerbergu, a cała opowieść zostanie opowiedziana w trakcie trzech dni. Scenarzysta zdecydował się akurat na tę wybrankę, ponieważ zdaniem ekipy to właśnie Yen jest odpowiednią partnerką dla Wiedźmina, a jednocześnie w książkach Sapkowskiego akurat ten wątek jest dobitniej przedstawiony. Oczywiście studio dostrzega również potencjał w Triss i jej wydarzenia mogą zostać kiedyś opowiedziane. W fabule pojawią się pewne rozgałęzienia, podczas których gracze staną przed wyborami moralnymi, ale warto wiedzieć, że przynajmniej pierwsza wersja modyfikacji nie będzie zawierać dialogów głosowych – może w przyszłości ekipa znajdzie czas i chętnych aktorów do pracy przy projekcie.

Do załączenia przygody niezbędne będzie posiadanie Wiedźmin 2, jednak w dniu premiery nie trzeba będzie posiadać stanu zapisu z podstawki, by rozpocząć rozgrywkę. Jeśli już wspominam o debiucie, to autorzy chcą zdążyć z przygotowaniem całego projektu do końca roku.

Deweloperzy podkreślają, że zamierzają dokonać kilka zmian – między innymi zamiast przewrotu pojawi się piruet, a dodatkowo bohater skorzysta z kontekstowego skoku. Geralt nie będzie szybciej biegał, a w grze nie pojawi się Płotka.

Twórcy choć opierają opowieść na drugim Wiedźminie, to jednak wydarzenia odbywają się po zakończeniu Wiedźmin 3: Dziki Gon. To właśnie z tej przygody zostały wykorzystane modele postaci, jednak twórcy również tworzą własnych bohaterów. Autorzy podkreślają, że korzystają z W2, bo choć CD Projekt RED opublikował Modkit, to jednak nie jest to Redkit i nie mogą tworzyć w Dzikim Gonie zadań, przygód, czy dialogów.

Modyfikacja jest tworzona przez następujący zespół:

  • Kalen - 3D Artist, Animator, Senior Environment Artist, Senior Level Designer, Character Artist
  • Rustine - Game Director, Senior Writer, Cinematic Designer
  • Patrol - 2D Artist
  • UncleArtr - Junior Writer, Junior Level Designer

Jesteście zainteresowani Pożegnaniem Białego Wilka? Odsyłam Was do galerii oraz na Fanpage, na którym autorzy przedstawiają ciekawe informacje na temat gry.

Źródło: Informacja prasowa

Komentarze (63)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper