Sony reklamuje PlayStation Plus kolejnym spotem. Firma skupia się na rozgrywce w Sieci
Japońska korporacja w ostatnich dniach bardzo często reklamuje PlayStation Plus. Dzisiaj możem spojrzeć na świeżutki spot prezentujący rywalizację Online. Sony zachęca do zmagań w między innymi w Doom (2016) i Uncharted 4: Kres Złodzieja.
Sony w ostatnich dniach w bardzo mocny sposób promuje PlayStation Plus. Firma opublikowała zwiastun przedstawiający wszystkie funkcje, następnie zaprezentowała zniżkę dla nowych subskrybentów, poznaliśmy czerwcową ofertę, a dzisiaj możemy spojrzeć na spot prezentujący zmagania Online.
Właśnie ten element jest moim zdaniem najważniejszym składnikiem PlayStation Plus i w sumie opłacam usługę wyłącznie ze względu na rozgrywkę w Sieci. Darmowe tytuły zazwyczaj nie wpadają w krąg moich zainteresowań, a ze zniżek korzystam tylko w trakcie większych świąt.
Taki materiał nie powinien jednak nikogo szczególnie dziwić, bo w ostatnich tygodniach na rynku zadebiutowało wiele tytułów z rozbudowanymi trybami sieciowymi. Warto tutaj na pewno wymienić wspomniane we wstępie Uncharted 4: Kres Złodzieja, Doom (2016), czy też Battleborn. Sony przypomina jeszcze o Dark Souls III i Homefront: The Revolution.