Sega wyjaśnia działanie magii i rzuca screenami z Total War: Warhammer

Seria Total War jest bez wątpienia jedną z tych, którą chcielibyśmy ujrzeć na konsolach aktualnej generacji, jednakże jest to mało prawdopodobne. A jest zdecydowanie na co czekać, co potwierdza kolejny zwiastun najnowszej części gry.
Szczególnie ciekawe wydaje się być połączenie mechaniki znanej z cyklu z uniwersum Warhammera, które stanowi idealne rozszerzenie nieco skostniałej już formuły.
Magia, jednostki giganty, lotnictwo i inne tego typu udogodnienia znajdziemy właśnie w Total War: Warhammer. Dziś dowiemy się co nieco o działaniu magii w serwowanej nam rozgrywce.




Otóż aby wygrać każde starcie kluczowe będzie rozsądne wykorzystanie sztuczek odpowiednich jednostek korzystających z czarów. Równie istotnym przy tym czynnikiem będzie "Magiczny Wiatr", czy też jak ktoś woli to "wiatr magii", czyli pogodowe zróżnicowanie terenu, gdzie w różnym czasie i różnym miejscu wieje takowe zjawisko.
Jeśli dobrze użyjemy także umiejętności bohaterskich, to jego poziom podwyższymy, bądź obniżymy. Zgodnie z taktyką twórców, takie Wind of Magic wieje zawsze, lecz nie wszędzie.