Najgorszy port w historii? Nie kupujcie Lichdom: Battlemage w wersji na PlayStation 4 i Xbox One

Lichdom: Battlemage zadebiutowało na komputerach osobistych w 2014 roku i gra zebrała mieszane uczucia. Możemy mieć jednak pewność, że edycja na konsole nie może nawet marzyć o kilku pozytywnych słowach, ponieważ tytuł działa fatalnie.
Digital Foundry wzięło na warsztat konsolowe wydanie Lichdom: Battlemage i specjaliści jeszcze nigdy w historii swojej działalności nie testowali tak niedopracowanej pozycji. Gra działa gorzej od Broforce, The Last Tinker: City of Colors, Assassin's Creed: Unity, a nawet Śródziemie: Cień Mordoru na PlayStation 3.
W przypadku edycji na PlayStation 4 obraz jest zazwyczaj wyświetlany w około 10-15 klatkach na sekundę i oczywiście nie lepiej jest na Xboksa One. Pracownicy wewnętrznego studia Eurogamera z trudem sprawdzali pozycję, ponieważ gra działa koszmarnie. Na domiar złego autorzy nie zajęli się sprawą ekranów wczytywania i te potrafią trwać od 2 do 3 minut… Ciekawostką jest również problem z ciemniejszym obrazem w edycji na konsolę Microsoftu.




Jeśli w najbliższym czasie chcieliście się wcielić w maga i eliminować nadciągające zło, to powinniście dość poważnie zastanowić się, czy warto wydawać gotówkę na konsolowe wydanie. Poniżej możecie zobaczyć piękny spektakl klatek…