Tak powstaje Mirror's Edge: Catalyst. Twórcy chwalą się teksturami, oświetleniem i budową świata

Impreza Game Developers Conference 2016 już dawno za nami, jednak w sieci nadal pojawiają się ekskluzywne materiały z gier, które prezentowane były na tym wydarzeniu. Nadszedł czas na EA DICE i ich Mirror’s Edge Catalyst.
Jeden z artystów odpowiedzialnych za oświetlenie w grze - Fabien Christin, przeprowadził podczas GDC specjalną prezentację, która skupiona była wokół, zgadliście, oświetlenia w nadciągającym sequelu Mirror's Edge. Teraz możemy na ekranach własnych monitorów podziwiać deweloperskie screeny, które pokazywane były na wykładzie. Podziwiać będziemy na nich nie tylko pracę ze światłocieniem i źródłami światła, ale również podejrzymy proces nakładania tekstur na Szklane Miasto, przyjrzymy się otoczeniu, a także zachwycimy się jakością modeli postaci.
Bardzo ciekawie jest móc przypatrzeć się jednej scenie na różnych etapach produkcyjnych - od czystego i pozbawionego tekstur modelu, po ostateczne nakładanie efektów świetlnych. Warto pamiętać, że produkcja gier wideo, to naprawdę ciężka praca.




Obrazki możecie zobaczyć w naszej galerii, a w Mirror's Edge: Catalyst zagracie już 26 maja tego roku.