To faktycznie koniec Kojima Productions Los Angeles

Czytaliśmy wczoraj plotki o zamknięciu amerykańskiego oddziału Kojima Productions. Konami dzisiaj już oficjalnie wyjaśnia całe zamieszanie...
Okazuje się, że pogłoski były prawdziwe. Rzecznik prasowy Konami powiedział, że studio Kojima Productions Los Angeles, założone w 2013 roku, zostało faktycznie rozwiązane. Powód? "Ze względu na restrukturyzację naszych środków produkcyjnych w ramach bardziej scentralizowanej jednostki".
Kojima Productions Los Angeles (przemianowane niedawno na "Konami Los Angeles" ze względu na zatarg Kojimy z Konami) uczestniczyło w powstawaniu Metal Gear Solid V: The Phantom Pain i przede wszystkim w tworzeniu trybu Metal Gear Online.




Zamknięcie studia nie ma zagrozić terminowi premiery pecetowej wersji Metal Gear Online. Premierę zaplanowano w tym przypadku na styczeń 2016 roku. Pod wielkim znakiem zapytania znajduje się jednak aktualnie przyszłość serii MGS i w ogóle gier na konsole stacjonarne od Konami. Firma podobno chce się skupić wyłącznie na produkcjach mobilnych (smartfony, tablety).
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.