Sprawdźcie co poprawiają 2 premierowe patche Assassin's Creed: Syndicate

Wczoraj wspominaliśmy, że już w dniu premiery będzie można ściągnąć 2 patche. Dzisiaj dowiedzieliśmy się, jakie modyfikacje wprowadzają rzeczone łatki.
W pierwszych recenzjach nowego Assassin's Creed raczej nie zauważyliśmy narzekania na poważne bugi i problemy z płynnością animacji. Wygląda zatem na to, że wydawca wyciągnął naukę z poprzednich potknięć i że deweloperzy po kompromitacji z Unity dostali więcej czasu na poprawianie bugów.
Co zmieniają dwa pierwsze patche? W galerii poniżej znajdziecie pełną listę modyfikacji (screenshoty z „changeloga” wersji na PS4).




Najważniejsze poprawki z patcha 1.11:
- poprawiona stabilność i płynność animacji
- poprawiony efekt wody związany z łódkami i barkami
- poprawiono nawigację/parkour w niektórych miejscach
Najważniejsze poprawki z patcha 1.10:
- ulepszona płynność animacji i stabilność
- poprawiono efekty dźwiękowe i źle włączające się pliki audio
- poprawiono zachowanie pojazdów
- poprawiono zachowanie SI/NPC-ów
- poprawiono save/load
- poprawiono niektóre trofea
- poprawiono animacje w trakcie walk
- poprawiono zachowanie kamery w trakcie walk
- poprawiono zachowanie kamery w niektórych miejscach
- poprawiono błędy w interakcjach z NPC
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Assassin's Creed: Syndicate.