60 klatek w Shenmue może być zbyt trudne osiągnięcia na PS4 - twierdzi Yu Suzuki

Gry
771V
60 klatek w Shenmue może być zbyt trudne osiągnięcia na PS4 - twierdzi Yu Suzuki
Mateusz Gołąb | 21.10.2015, 13:00
PS4

Coraz częściej zastanawiamy się, czy wszelkiego rodzaju pokraczne wypowiedzi związane z produkcją nie są wypowiadane tylko po to, aby ponownie wywołać szum wokół tej produkcji.

Proces powstawania Shenmue III to dosyć specyficzna sprawa. Od czasu pierwszej zapowiedzi podczas tegorocznych targów E3 wydarzyło się wiele. Ruszył Kickstarter, okazało się, że gra jest współfinansowana przez Sony, a ostatecznie jej twórca narzekał, że zebrał za mało pieniędzy. Mimo tego, że zbiórka okazała się być jedną z rekordowych w historii tej platformy crowdfundingowej.

Dalsza część tekstu pod wideo

Teraz Yu Suzuki stwierdził w wywiadzie dla DualShockers, że celuje w 30 klatek na sekundę, gdyż nie wie, czy będzie w stanie osiągnąć stałe 60 na PlayStation 4.

Dodał również, że silnik Unreal Engine 4 został wybrany, gdyż dzięki możliwościom jakie daje, jest odpowiedni do urzeczywistnienia jego wizji świata gry. Mowa tu zarówno o kolorystyce jak i ogólnej atmosferze i klimacie produkcji.

Ciekawe, że wielu twórcom udaje się jednak dobić do pełnych 60 klatek, a w przypadku Shenmue III może nastąpić problem.

Źródło: http://www.vg247.com/2015/10/21/shenmue-3-30fps-60fps-ps4-might-be-too-difficult-for-suzuki/

Komentarze (32)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper