Microsoft nadal próbuje ratować Xboksa One w Japonii i wprowadza tańszą serię gier
Szczerze powiedziawszy - sądząc po nieobecności Microsoftu na tegorocznych targach Tokyo Game Show sądziłem, że kolejne próby ratowania się na tamtym rynku nie zostaną podjęte. A jednak!
Rynek japoński to trudne miejsce. Zwłaszcza, gdy spóźniamy się blisko rok na start generacji i wszystko zostało już zagarnięte przez konkurencję. Nic więc dziwnego, że ostatnie 12 miesięcy nie przyniosło gigantowi z Redmond żadnych sukcesów, a biedny Xbox One sprzedawał się w liczbie 100 sztuk tygodniowo.
Kolejnym działaniem mającym na celu pomóc urządzeniu trafić do użytkowników jest wprowadzenie serii gier o nazwie "Greatest Hits". Są to tytuły bardzo dobre, ale nie najświeższe. Można je za to kupić w wyjątkowo promocyjnych cenach. Jedna gra kosztuje 2900 jenów, czyli około 90 zł. W serii znajdą się między innymi takie hity, jak Ryse: Son of Rome, Dead Rising 3 i Sunset Overdrive.
Ciekawe, czy wypuszczenie na rynek takiej serii pomoże w jakikolwiek sposób zarówno konsoli, jak i wspomnianym tytułom. Czas pokaże.