ARC Raiders z nową aktualizacją. Koniec z jednym z najbardziej irytujących exploitów
Embark Studios wypuściło łatkę 1.4.0 dla ARC Raiders — niewielką, ale niezwykle istotną. Naprawia ona dwa najgłośniejsze exploity ostatnich tygodni, z których jeden potrafił kompletnie zepsuć rozgrywkę.
Najważniejszą zmianą jest pełne uszczelnienie zamkniętych pomieszczeń na wszystkich mapach. Dotąd gracze mogli dostawać się do high-tierowych pokojów bez klucza, mimo że te bywały jednorazowe i bardzo rzadkie.
Teraz twórcy zrobili z tym krótką piłkę: każda próba wejścia bez klucza kończy się… spopieleniem śmiałka. Krótko mówiąc — koniec z wyciąganiem łupów na skróty.
Drugim dużym problemem, który wyeliminowano, był exploit „double pump”. Gracze szybko przełączali się między bronią a przedmiotem szybkiego użycia, by wystrzeliwać salwy z dwóch shotgunów w nienaturalnym tempie, co czyniło walkę w zwarciu praktycznie nie do wygrania. Patch 1.4.0 zamknął tę furtkę na amen.
Oprócz tego aktualizacja naprawia m.in. artefakty świetlne przy wchodzeniu na mapy, znikającą jakość tekstur w menu, błędy kolizji pozwalające graczom wypychać się nawzajem oraz problem z głosem postaci, który nie zapisywał się po restarcie gry.
Małych zmian, ale istotnych, jest więcej — a patch jest już dostępny na wszystkich platformach.