Pół miliona kopii w tydzień? Takiego wyniku może pozazdrościć wielu największych deweloperów
Marka Inazuma Eleven od lat cieszy się statusem jednego z największych fenomenów wśród fanów piłkarskich RPG - seria dawno temu wyrosła ponad swój niszowy start i dziś funkcjonuje jako pełnoprawna marka z ogromną, lojalną społecznością. Victory Road miało być jej wielkim powrotem i wygląda na to, że Level-5 doskonale wiedziało, co robi.
Gra sprzedała się bowiem znakomicie - w zaledwie tydzień od premiery Inazuma Eleven: Victory Road przekroczyło 500 tysięcy sprzedanych egzemplarzy na wszystkich platformach. To wynik imponujący nie tylko dla tytułu dostępnego wyłącznie cyfrowo, ale też jasny sygnał, że fani byli naprawdę spragnieni kolejnej odsłony tej „hiperwymiarowej” piłkarskiej przygody.
Victory Road oferuje zupełnie nową historię, świeżego bohatera, a także ogromną kolekcję wielu postaci do odblokowania i trenowania. Do tego dochodzi intensywny tryb rywalizacji online oraz wersje zarówno na Nintendo Switch, jak i Nintendo Switch 2. Co więcej, Level-5 już zasugerowało, że kolejna część może być tylko kwestią czasu.