Call of Duty: Black Ops 7 idzie na rękę graczom. Multiplayer oficjalnie bez kontrowersyjnych rozwiązań
Treyarch spełnił nadzieje graczy, które sam rozbudził w beta testach, aby zachęcić do gry w klasyczny multiplayer.
Premiera Call of Duty: Black Ops 7 zbliża się wielkimi krokami, dlatego Treyarch ujawnia wszystkie najważniejsze szczegóły, o których trzeba mieć świadomość, przystępując do gry. Niedawno otrzymaliśmy konkrety dotyczące godziny startu czy też wymagań sprzętowych i dedykowanych komputerom funkcji. Jednak wbrew pozorom, nie były to informacje, na które fani czekali najbardziej.
Treyarch niedawno potwierdził, że w okresie pre-seasonu fani multiplayera otrzymają 19 map, na których będzie można rozegrać w mecze w tradycyjnych trybach takich jak Team Deathmatch, Domination, Search and Destroy lub zupełnie nowych wariantach zabawy pokroju nastawionego na sabotaż przeciwników Overload, czy przygotowanego z myślą o miłośnikach wielkich starć Skirmish, który oferuje mecze w formacie 20v20. Oczywiście nie wszystko zostanie udostępnione od razu, przez co w momencie premiery dostępnych będzie 16 map
Najważniejszą dla wielu graczy jest jednak potwierdzenie, iż Call of Duty: Black Ops 7 nie będzie już dobierał chętnych do gry według ich umiejętności, a po zakończonym meczu poczekalnie nie zostaną rozbite, aby można było dalej grać z tą samą drużyną.
Lock in. The full scope of Black Ops 7 Launch Maps and Multiplayer Modes is here 👇
— Call of Duty (@CallofDuty) November 5, 2025
🗺️ 19 Maps in Black Ops 7 before Season 01
⚔️ Matchmaking where skill is minimally considered
🤝 Persistent lobbies to keep players together more often
💥 Variety of your favorite modes and… pic.twitter.com/SicC9SGmVZ